月曜日, 10月 17, 2005

|

Elder brother's wedding
兄の結婚式


It was elder brother's wedding on Saturday. The hall of ceremony was a place where Bay Bridge in Yokohama was seen. My wedding was the attendance only of parents and the brother because we had held a ceremony in Australia.
However, Today's wedding became a colorful ceremony because it was a set as the reception and many people attended. Best wishes for your happiness!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
土曜日は兄の結婚式でした。横浜のベイブリッジが見える場所での式でした。自分たちはオーストラリアで挙式したため、両親と兄弟のみの参列だったので、こじんまりしていましたが、今回は披露宴とセットだったので、人数が多く華やかな式になりました。これからの人生、お二人で仲良くお幸せに~(^^)/

P.S.ここは英語なしで・・・

 この後2次会、3次会を母方のいとこだけで実施。大いに盛り上がりました。特に3次会に横浜駅近くのポリネシアンバー&レストラン”TIKI TIKI”では予約なしで行ったにもかかわらず、今日結婚式だったことを告げると、店内中でお祝いをしてくれて、ポラロイド写真&ブルーハワイのサービスをしてもらえました。ひさびさに学生ノリのお店に行ったのでかみさん共々楽しませてもらいました。
 こういった機会をたくさん作りたいなぁ~とつくづく思う一日でした。